Materiaalbeheer informatie

Hierbij even een update vanuit materiaalbeheer. Sinds het vertrek van Jan van Leussen als contactpersoon materiaalbeheer begin oktober, zijn verschillende taken inmiddels opgepakt en uitgevoerd. Roel Prümers draagt zorg voor veel taken die allen binnen materiaalbeheer vallen en beheert daarnaast ook nog alle binnenkomende mail. Alwin Brunsman houdt zich bezig met o.a. het netjes en schoonhouden van het materiaalhok, materiaal beheer zoals de voorraad en onderhoud van ballen, hesjes, pionnen enz. Monique Jager verzorgt de voorraad verbandmiddelen en zal tevens de verbanddozen die in de wedstrijdtassen van de teams zitten nazien en bijvullen daar waar nodig zodat deze na de winterstop weer aangevuld zijn.

Over het algemeen loopt het goed, maar het takenpakket voor materiaalbeheer is een ‘ruim begrip’ wat de nodige inspanning met zich meebrengt. Het belangrijkste is om de ‘continuïteit en de vervangbaarheid’ te waarborgen en op dit moment komt naar voren dat we toch echt nog wel handen te kort komen hierin.

Daarom onze oproep aan een ieder…..lijkt het je leuk om een steentje bij te dragen bij materiaalbeheer en zou je op deze manier ook iets voor de club willen betekenen, neem dan gerust even contact op met Roel voor meer informatie hierover (tel : 06-22574333).

Alle hulp is van harte welkom !

 

Zaterdag spullen nodig ?

Vaak is het zo dat men op zaterdag spullen nodig heeft voor de wedstrijd, denk hierbij aan o.a. reserveshirts, keepersshirt of keepershandschoenen. Je kan dit tot donderdagmiddag 16.00 uur per mail aangeven zodat er genoeg tijd is om dit voor je team te regelen. Stuur daarom je mailtje naar materiaalbeheer.svzw@gmail.com en wij zorgen ervoor dat je spullen klaar liggen !

 

Materiaalbeheer SVZW